5.8.2011

Nelikko uimassa

Pogo ja Gille olivat meillä hoidossa, silloin mielellään hoidetaan liikunta puoli jollain muulla tavalla kun lenkkeillen. Eli uimaan.....! Pogo tietenkin löysi heti rannalle päästyä aarteen, oman hienon kiven, siellä se kaislikossa tuhtasi aarteensa kanssa kunnes minä ikävänä ihmisenä otin aarteen pois ja kerroin Pogolle mikä tämän keikan tarkoitus olikaan. No joo mennään sit uimaan. Gille on ihan urpo, matkalla se huutaa jo niin et itse tarttis kuulo suojaimet ;) Uidessakin on pakko huutaa! minä, minä ettei muut vaan ehdi MUN lelulle =) hulluna räpiköiden jee sain sen, kun lelu on Gillen suussa niin uintikin on kauniin tasaista. Ebba polskutteli uudella hienoilla pinkin värisellä liivillään, niin vaivattoman näköistä. Kovin koirat polskuttelusta nauttivat ja varmasti liikunta puoli tulee hoidettua siinä missä normi lenkilläkin.

Nelikon iloittelua

Hupsis vaan Sanna ja sory! Pojille sit jäi kaikessa sähellyksessä kaula pannat kaulaan uimaan mennessä =/ mut ymmärrät varmaan kun noi neljä urpoa on matkassa mukana niin kaikkea ei voi huomata!!!!

2 kommenttia:

Sanna ja pojat kirjoitti...

AI Gille urpo vai - en mä vaan oo huomannu!! :)

Ja ai ai, jos nyt kaulapantojen nahka menee pilalle, niin tiedetään kenen vika. Tai ehkä tää oli kosto niistä muutamista leluista, mitä Pogo on vahingossa joskus rikkonut?

Liisa Haapsaari kirjoitti...

Aikas liikuttava Ebba tuon pelastusliivinsä kanssa:)