29.1.2009

Pehmo koiruli Ebba

Ebba eilen taas kehissä, jotkut kohdat sujuivat ihan hyvin ja jotkut vähemmän hyvin mut muutaman toiston jälkeen saatiin toimimaan. Ebban kanssa mun täytyy olla varovainen etten näytä turhautumistani, Ebe kun huomaa et mulla rupee käämittämään niin se tulee tosi varovaiseksi ja kysyy paljon enemmän et tätäks sä nyt varmasti tarkoitat ennen kun suorittaa esteen=( mä kun en oo Soolon kanssa sellaiseen tottunut, Soolo se vaan huutaa täyttäkurkkua vieressä et mitä seuraavaks tehdään tai suorittaa jo omatoimisesti omiaan ja musta se vaan on hyvä kun on sellainen. Tulee kovasti mieleen aika kun Hillan kanssa touhuilin, Hilla tykkäs kammalasti agilitystä mut oli vaan niiiin pehmo...Ebbahan tykkää agista ihan hulluna kun mamma vaan osais käyttäytyä, sitä minä nyt sitten taas koitan harjoitella käyttäytymistä ja kärsivällisyyttä, näillä hermoilla;)


Olen lähdössä viikonloppuna Terhin seurapiiri neidiksi Helsinkiin, Zikiliini aloittaa kisauransa sunnuntaina ja sitä en voinut jättää näkemättä kun touhustiina viihdyttää Terhiä ja muita=) huikeita aikoja tullaan näkemään jos Terhi vaan saa ohjauksen pysymään kasassa, pekut pystyssä ollaan.

Ei kommentteja: