8.1.2009

Treenit

Eilen ohjatut treenit taas lomien jälkeen, Mikko oli tehnyt kaks radan pätkää. Radoilla välistä vetoa, takaaleikkauksia vaikee pujottelun sisään vienti ja puomilta putkeen meno tuntui kinkkiseltä. No minä taas olen miettinyt omaa kärsivällisyytäni, hieman taitaa olla heikko, tais ärräpäät vähän lentää ja kuulin treenikavereilta taas et mulla on asenne vika;) muönnetään! Eli Ebban suhteen on nollattava tilanne ja pyrittävä sen tasoiseen porukkaan mihin pikkuneiti tosissaan kuuluu et se ja minä saatais niitä onnistumisen tunteita! täytyy ottaa Ebballe vaikeita asiota yksittäisinä harjotteina kuten sitä irtoamista ja takaaleikkaus myös tuotti suuria vaikeuksia, neiti kun pyörii vain jaloissa. Pujottelu meni tälläkertaa paremmin ja intoa kyllä natiaisella riittää. Pogo oli myös mun kanssa treenaamas tulevan koitoksen(kisojen) vuoksi täytyy kokeilla käykö jätkä mun kanssa yhtä kuumana kun Topin. Malttia oli kohtuullisesti jopa kontaktit otettiin niin et Mikkokin ihmetteli=)kyllähän Pogo omalle tyylilleen uskollisena hyrrää ja säheltää mut sehän vaan on innokas. Kiinnitin huomiota ettei Pogo lue vartalon ohjausta kovin hyvin vaan kääntyy hypyltä täysin odottamattomaan suuntaan, mikä voi tietysti johtua mun ja Topin ohjaus eroista. Takaaleikkaukses tippui helposti rima mikä on mun ajoituksen vika mut kaiken kaikkiaan Pogosta jäi tosi hyvä fiilis. Ehkä ei sittenkään silkkaa hulluutta lähteä pojan kans sinne Lietoon, no se jää nähtäväksi...

Ei kommentteja: