11.2.2009

Fiilistelyä =)

Nyt niiin hyvä mieli, maanantaina Jaakolla ja tänään omissa harkoissa Ebban kanssa. No minä omalle tyylille uskollisena aloitin treenit mollaamalla Jaakolle ens Ebban puutteita. Sit aloitettiin reippaasti radan suoritus, ipana liikkui loistavasti, kuunteli ohjausta, irtos kivasti eikä mullakaan ollut tälläkertaa valittamista. Jaakon kommenti oli et mikä huono koira, sehän meni hienosti. En tiedä olik Jaakko vaan kiltti mulle tällä kertaa! mut ei välii kun itselläkin oli tosi hyvä fiilis niiden treenien jälkeen.

Omissa harkoissa tänään suoritettiin kertalaakista rata alusta loppuun puhtaasti läpi, hitto kyl tosta natiaisestakin taittaa jonkunmoinen agikaveri viel tulla. Ebban herkkyys tuli esille Jaakon ja omissa harkoissa, kun neidin varpaat napsahtivat rimaan niin esteestä tulee tosi pelottava sen jälkeen Ebba mielummin ohittaa este kun suorittaa se jos vaikka taas purasee. Voi olla et oppii varmemmin hyppäämään ettei saa näpeille. Yhden oivalluksen myös tein, Ebballa on jo aika pitkä turkki ja tukka aika silmillä, oon laittanut viime treeneis vast Ebel tukan kiinni ja nythän se on hienosti irronnut vai heittoliikkeellä seuraaville esteille, paha se on rataa suorittaa jos ei näe mihin pitäis mennä et sellainen tukkatohtori minä olen=)

Ei kommentteja: