21.8.2011

Ebba mamman aamu toimet =)

Meillä synnytyksen alkamista odotellaan kuumeisesti. Perjantaina Ebban aamu lämmöt olivat 36.6c minä hyvin toivekkaana että lauantaina viimeistään alkaisi tapahtumaan, no nyt ollaan sunnuntaissa eikä mitään ole vielä tapahtunut. Viime yön Ebba nukkui kuin pieni possu tyytyväisenä mun sängyn vierellä, minä taas saan pienessä päässäni kehiteltyä kauhu skenarioita eikä uni tullut silmään. Pöllö mikä pöllö ;) jos Ebbaa katsoo niin kaikkihan on ihan hyvin ja vauvat syntyvät sitten kun niiden aika on syntyä eikä minun aikataulun mukaan! Onhan Ebba aina ollut minun perään, siellä missä minä siellä Ebba. Sen verran ilmeisesti olo on outo hällä et meillä mennään kuin majakka ja perävaunu vielä normaaliakin enemmän, mun oma varjokoira =) Synnytyksen käynnistyessä viisaamat kertoo et emo ryhtyy petaamaan, meillä pedataan niin perhanasti ;) piti oikein ikuistaa toimeliaan mamman puuhasteluja =D Ehkä tätä nyt ei vielä voi katsoa synnytyksen alkamisen merkiksi tai mitäs Liisa olet mieltä ;D

2 kommenttia:

Liisa Haapsaari kirjoitti...

Voi hitto tota tyyppiä:) No, ei sillä ainakaan mikään hätä oo, sikäli kun häntätyöskentelyä seuraa...

maria kirjoitti...

Täällä jännityksellä seurataan pentu-uutisia! Tsemppiä viimeiseen odotukseen! :)