28.4.2009

Agia Ebellä...

Oltiin Jaakon koulittavana taas eilen, minä sain vähän palautetta käsien huiskimisest=/ tiedetään. Mulla on tullut paha tapa, tiedostan kyl sen itsekkin ja sillä teen vaan Ebban epävärmaks. Oikeanaikainen rytmittäminen kans vähän mättää mulla, mut koitan parantaa tapaani. Vois kuulostaa siltä et treenit meni penkialle, ei kuitenkaan. Ebba oli ihan hyvä, suoritettiin kunniakkaasti rata loppuunsaakka mitä nyt vähän korjailtiin välillä. Treenien jälkeen siirryttiin Tuulissuolle ATTn epiksiin. Ilmoitin naperon alo ja avo mini luokkaan kun oli jo kuitenkin rasitusta alla. Alo luokassa oli yllättävän monta starttaajaa arvelisin et 25. Rata ei ollut tyypillinen alokas rata, löytyi pientä haastettakin. Ebba ihan täpinöissään ja suoritti radan loistavasti voittaen puhtaalla suorituksella, hyvä me! Ebban eko ja koko kasvoi sen verran et avo rata mentiinkin medeissä, noh vain siks et päästiin lähtemään kotiin vähän aikaisemmin kun minit olivat viimeiset lähtijät. Hyvin sekin meni, vitosen otettiin kepeiltä kun napero vähän harppi et päästäis kovempaa=O siilä suorituksella oltiin neljänsiä. oon ihan tyytyväinen Ebbaan mut en niinkään itseeni, vähän oon epävärma viel Eben ohjaukses ja teen kaikkee kummallisuuksia radalla, mut pikkuhiljaa hyvää tulee.

Tässä alo-luokan voitto rata, avo-luokkaa ei kuvattu.

1 kommentti:

Anne-Mari ja Heppu kirjoitti...

Wau mikä rata!! :) Hyvähyvä, tehän ootte ihan loistavia!!!