22.5.2009

Koulutusohjaajien koulutusta


Helatorstaina saapui Oreniuksen Juha kouluttamaan seuramme koutseja=) Omista koirista Ebba taas mukana kun Soolon kanssa oon edelleenkin kovasti varovainen, Soolo vaan kisaa Ebba harkkaa ja vähänks tasoikkaissa treeneis, maanantaina Jaakolla ja nyt Juhalla;) tiesin et joudutaan tekemään töitä niin et hiki virtaa ja lihaksisto laulaa, kunnon urheilua. Mä tykkään tosi paljon Juhan tyylistä, yks parhaista kouluttajista(ellei jopa parhain) minkä koulutuksessa oon vuosien varrella käynyt. Juha on todella positiivinen ja kannustava koutsi, laittaa todella tekemään töitä et saadaan homma sujumaan toivotulla tavalla. Rata oli kiva ja vauhdikas. Todella hyvin Ebba jaksoi vaikka toistojakin tuli paljon. Olin muutenkin tosi tyytyväinen naperoon ja sen liikkumiseen, vinkit mitä Juha antoi toimi meillä loistavasti, mun vaan täytyy oppia luottamaan Ebeen ja viedä sitä selvästi rohkeammin, et varokaa kumppanit kun heinäkuu koittaa niin me tullaan ja jyrätään, HEH HEH!!!

Ei kommentteja: