1.8.2009

Koulutuksessa

Oltiin tänään Huittisissa Minä ja Soolo, Topi ja Pogo, Noora ja Sole sekä turistina Sanna ja Gille mikä on korviaan myöten rakastunut meidän Sooloon, hoh hoijaa!!! johtuu varmaan tämä rakkaus taas siitä et Soolo sai sporttisemman ilmeen maanantaina kun ajelin neidiltä karvat. Mikä ihme joillakin uroksilla vinksahtaa päässä kun perro tytöt turkki ajellaan? No joo eli Huittisissa päästiin Oreniuksen Juhan rääkkiin. Tykkäsin taas kovasti, Juhan tyyli vaan miellyttää mua, ohjaus teknisesti ja muutenkin kouluttajana niin kun oon aiemminkin varmaan maininnut. Treenit meni ihan OK! Soolo oli huippu intona ja jaksoi tehdä keskittyneesti töitä loppuun saakka vaikka toistoja tehtiin paljon. Mun on vaan opittava pitämään kunnolla koira mukana ohjauksessa, kun täytyy pinkoa eteen päin ja muistaa ottaa koira kunnolla haltuun niin niissä mulla vähän mättää et tulee turhaa siksakkia Soolon liikkeeseen. Kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen tämänpäivän suoritukseen ja ihan hyvää palautetta tuli myös Juhalta.

Käytiin viime Keskiviikkona Luvian epiksissä pyörähtämässä porukalla. Radat olivat jos sanois erikoiset ja tulikin kokeiltua vähän uhkarohkeita ohjaus valintoja. En nyt muista tarkkaan miten meillä meni mut kontakteista on tosi tyytyväinen niin Juhan treeneissä kun epiksissäkin Sooloon, miten hienosti se ottaakaan kontaktit tällähetkellä, toivottavasti myös jatkossa!!! ihanaa!!! Ebba ottaa kyl kontaktin mut ei tehnyt loppuun sakka niin kuin siltä vaaditaan, ekan kerran palautin naperon takaisin kontaktille niin terävänä Ebba näyttää et näinhän se piti suorittaa. Sen olen jo oppinut et paljon työtä ja kärsivällisyytä kontakti opetus vaatii ja Ebballa ne on kuitenkin varmemmalla pohjalla kun Soololla Ebban iässä et ei mitään hätää uskoisin. Siellä oli uusimis mahdollisuus ja avo radalla päätinkin uusia radan molemmilla koirilla, Ebba hujautti väärään putken päähän=)ja hyl. Soolon kanssa vedettiin avo radan uusinta enemmän varman päälle eikä turhilla kikkailuilla, nollalla maaliin ja voitto kotiin.

No se tärkein asia mistä oon tosi, tosi onnellinen!!! Soolo ei ole oireillut normaalien treenien eikä myöskään tämän päivän harkan jälkeen ollenkaan, missä todellakin koira niinkun ohjaaja saa antaa itsestään kaiken irti(ne ketkä ovat olleet Juhan treeneissä tietävät) oon huipusti onnellinen!!! maanantaina ollaan menossa Soolon kanssa taas Hyvinkäälle osteopaatille ja katsotaan onko lantion asento pitänyt. Soolon sisko Peso lähtee tällä kertaa meidän matkaan mukaan.

Ei kommentteja: