12.9.2009

Vähän vähemmän loistokas päivä

Tänään suuntana Lieto ja ATT kisat. Kyydissäni mukavaa ja nuorekasta seuraa=) Noora ja Henna. Eija Berglund toimi tuomarina kaikissa kolmessa lähdossä, hyppy/2 agi rataa. Sanoisinko et mielenkiintoiset radat, haastetta löytyi ja hylkyjä tuli. Radat sopi mielestäni paremmin koirille jotka on kädestä vietäviä ei niinkään tykittäville koirille. Ensin tykitettiin suoraa niin pirusti, koira kii ja sit teknisen kuvion vuoro. Itsellä oli tunne et olin auttamattomasti myöhässä ohjauksessa. Videolta suorituksia tutkailessa, ei meidän suoritukset nyt niin pahalta näyttänyt miltä joltain osin tuntui, onneks on kamera ettei tartte jäädä märehtimään=) Kontaktit tuli suoritettua, ekalta radalta puomi oli hieno mut Aan Soolo valui, ei odottanut lupaa. No mulla edelleen ohjaus hajoo näissä tilanteissa, voi minä! Toisella agi radalla taas A otettin hienosti mut puomi niinkuin edellisen radan Aan kontakti. Edelleen mun on keskityttävä erityisen paljon miten käskytän kontakteilla kisa tilanteissa. Se mikä myös jäi mietityttämään et joka radalta tuli rima alas. Johtuuko se ohjauksesta vain mun käskyttämättömyydestä, vai mistä???. Treeneissä Mikko huomautteli mulle etten sano ohjatessa mitään, tosiaan niin mä toimin ja sillon myös tuli virheitä(joskuskin oon hiljaa ja silloinkin väärässä paikka)Videolta en pysty asiaa huomaan. Joka radalla oli hyviä ja onnistuneita ohjaus kuvioita missä olin hyvin mukana, huonoissa kohdissa minä en ollut skarpina, Soolo pääs valumaan liikaa. Ne kohdat olivat niitä kun vauhdilla tullaan ja pitäis kääntää. Eli paljon on viel mulla opittavaa!!! Saldo tältä kisa reissulta 10, 10 ja hyl

Ei kommentteja: