20.2.2010

Hyytävä pakkaslenkki

Tänään on vähän erilainen päivä. Muuten ollaan hengattu ja pidetty hauskaa Veeran kanssa joka päivä, mutta tänään se lähti jonnekin Poriin. Se toi aamulla meidät tänne Pogon ja Gillen luokse. Mä en oikeen tykkää välttämättä tästä paikasta, hiukan hermostuttaa. En kyllä tiedä miksi. Mut hauskinta täällä on, kun saa juosta rappusia edestakaisin! Sitä mä teenkin sitten kokoajan. Ja hiukan haukun myös kaikkia epämääräisiä ääniä, vaikka niitä kuuluisikin vaan mun oman pääni sisältä. Ebban mielestä rappuset on ihan huisin pelottavat, se pääsee ne kyllä ylös, muttei sitten enää alas... vähän nössö :)

Oltiin Ebban kanssa aluksi ihan että häh, miksi me tänne tultiin... mutta lenkille tietty!! Vähän siistii. Päästiin juoksemaan vapaana tonne pellolle ja metsään. Hiukan kyllä ärsytti noi pojat, kun ne riehuu niin paljon.

Tässä olis pari huonolaatuista kuvaa meidän menosta:

Veera oli vähän hassu. Sanna käski tuoda meille jotkut takit kun täällä on 20 astetta pakkasta, ettei meille tuu sit ulkona vilu. Niin Veera toi sitten meidän back on trackit. Mut eihän se mitään haittaa, kunhan oli jotain tuulensuojaa :)

Tässä mä nyt oon!!

Joku jäniskin siellä loikki... eiku, Ebbahan se onkin.

"Ota kiinni mandariini..."

Kattokaa nyt tätä mun pikkusiskoo!! :D

Oli hauska lenkki, katotaan mitä muuta tänään mahtaa vielä tapahtua. Pogo ja Gille tulee ainakin käymään vuorostaan meillä. Niin joo, ja terveisiä sille meidän mammalle sinne thaimaaseen, täällä on vaan 60 astetta vähemmän lämpöö kun teillä. Luet kuitenkin mun kirjoituksia sieltä asti :)

T: Soolo the hermoheikko

1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Ihkua lukea kuulumisia!!!Kiitos Soolo kun paivitat ;)