2.3.2010

Reissaajat.

Heipparallaa !

Kirjoitetaanpas vielä sitten yhdet kuulumiset, vaikka noi lomalaiset tänään jo kotiin palaakin - aika on hurahtanut tosi nopeesti!

Torstaina Veeralla oli pitkä päivä, joten oltiin Topilla ja Sannalla vähän hoidossa. Katteltiin hetken aikaa auton ikkunasta kun Topi oli hyppimässä lumilautansa kanssa ja sit käytiin metsälenkillä, kun Sanna tuli kotiin ja oli vielä valoisaa.
Mulle noi pellon lumet osoittautuivat aika haasteellisiksi, upposin nimittäin joka koloon mihin mahdollista - nokka tietysti edellä. Miks oon tällänen rääpäle!?
No, muilla oli hauskaa, ehkä mullakin hiukan. Sit kun oltiin lenkki kierretty, päästiin sulattelemaan itseämme Sannan ja Topin luo - niiden asunto oli aika Atlantti siinä vaiheessa kun neljä koiraa oli sinne sulanu.

Veera tuli noukkimaan meidän kyytiinsä iltavuoronsa jälkeen, lähdettin ajamaan kohti Niinisaloa. Vietettiin siis viikonloppu siellä metsän keskellä. Käytiin pari kertaa kiertämässä semmonen Koonin lenkki, pelkkää metsää oikeestaan. Saatiin uusi tuttavuuskin, nimittäin yks Aatu - se vähän pelkäs Sooloa, vaikka ei Soolo oo mun mielestä yhtään pelottava? Sitä hankea siellä metsässä riitti, joten suoritin taas tätä lumisukellusta useempaankin otteeseen. Oltiin aika väsyneitä sen ekan lenkin jälkeen ja uni maitto yöllä aika hyvin.


Tässä siis Soolo, minä, Iines, Sunny ja Aatu lenkillä.


Siellä Niinisalossa on myös yks kissa, Anttu - no, mä kun olen niin hirmu pelottava, niin ei se kissa siellä mihinkään uskaltanut liikkua. Se kuulemma kiusas Teijaa öisin, koska se lähti liikkeelle kun me nukuttiin. Soolo kyllä oli sitä mieltä että mä pelkäsin sitä kissaa enemmän kun kissa mua, mutta mä en ainakaan myönnä mitään - kunhan vähän yritin isotella?

Aluks meidän piti kotiutua jo sunnuntaina, mutta jäätiinkin sitten vielä yhdeksi yöksi ja ajeltiin Raumalle takaisin maanantaina puoliltapäivin. Illalla Veera sitte huomas että Soolo oli vähän nauttinu Iineksen aterioita. Se oli ottanu ruokapussin pöydältä alas - ei onneks paljoo ollu syöny, linjat siis pysyy kunnossa. ;)

Tänään nyt sit vaan odotellaan matkalaisia kotiin. Kai niiden lento ihan ajoissa on, koska ei ainakaan mitään muuta oo toistaiseks kuulunu? Niiden pitäis kotiutua joskus yhdeksän-kympin maissa, mahdetaankohan me edes enää tunnistaa niitä? Nanne on ainaki luvannu et häntä ei tulla tunnistamaan - katsotaan päästetäänks me niitä ollenkaan sisälle! Onneks niiden ei tartte palata silti pakkasen puolella, kun täälläkin ollaan noihin plussiin ainakin toistaseks noustu. :)

Ei muuta.

- Ebeliini

Ei kommentteja: