10.7.2010

Kesä kuviiiii...

Sannalta tuli puhelu, saanko lainata tyttöjä =) joo saat. Sanna haki tytöt kesä kuvauksiin, itse tein töitä etten päässyt mukaan. Vähän miettiin et jos rannalla on paljon väkeä miten Sanna pärjää neljän perron kanssa, niillä kun pakkaa VÄHÄN tyhmyys tiivistymään porukassa. Hyvin olivat kuulemma pärjänneet, meidän fiksut koirat ;)

Mun nätit tytöt, eihän niillä oo yhtään koko eroa ;)



Sanna antoi käskyn paikka....

no ollaan sit...







Samoin pojat...huom. Pogolla tietenkin taas kivi aarre suussa. Onkohan sillä pappa koirana enään hampaita suussa?





Pogo


Gille


Ebba


Soolo


Aksa kentällä on ollut tiukka komento hiljaa!!! Hyvä kouluttaja pikku Miiasta tulee =)



Ebba

ja rengas



Rengas


ja Soolo



Ebe ja kontakti


tiedän näinhän ne pitäis tehdä mut kun en ihan aina muista...

Kuvat Anna Ahola.
Kuvien ottamisen jälkeen pörröperrot saivat kaikki kesä turkin.

3 kommenttia:

Sanna ja pojat kirjoitti...

Vautsi, nyt oon ylpee susta. Oot aika makeesti osannut vaihtaa ton otsikkokuvan ja taustan ja kaikki!!

Taru kirjoitti...

Mä oon niin taitava ;) ja siks toiseks mulla on huippuluokan opettaja, sen nimi on Sanna!

Anonyymi kirjoitti...

Upeita kuvia...Kiva kun jaksat niitä laittaa niin Oulukin näkee.