3.9.2011

Silmät auki yhdellä pennulla

Moi.

Pitää taas itse alkaa kirjoittelemaan tätä meidän blogia, kun äiskä ja Soolo lähti ulkomaille. Taisivat mennä aksaamaan, vaikka ei ne sitä mulle kertonutkaan. No, ei se haittaa, onhan mulla noi pikkuiset tossa - aksaamaan ehtii myöhemminkin :)

Mun pennut on kasvanut ihan hirveen paljon, ne olis ihan kokoajan syömässä. Pitää välillä vähän rajoittaa maitobaaria, jottei nille tule jotain paino-ongelmia. Pojat on vaan niin kovia jätkiä imemään, että roikkuvat vaan perässä vaikka yritän lähteä ulos pentulaatikosta. Taitavat tulla isäänsä, kun on sellasia jästipäitä, mä en ainakaan meinaan sellanen oo :)

Tänään oli suuri päivä, kun yksi pojista aukaisi silmänsä. Se oli toi kauluripoika. Sen kameran kanssa ne yhdet tyypit tossa taas heilui ja sitten alkoi ilakointi, kun silmät oli auennut. Ei niiltä muilta ollut vielä, mutta tää Kauluri-poika nyt on muutenkin vähän erikoinen tyyppi. Sehän se oli ketä ekana yritti uloskin tulla mun masusta, joten on aika loogista, että se myös ekana aukaisee silmänsä.

Tänään oli eka päivä, kun ei ollut tullut painoa hurjasti lisää pennuille, ehkä niiden kasvu alkaa jo pikkihiljaa tasaantumaan...

Nyt mun pitää mennä hoitamaan taas lapsia... on tää kovaa hommaa. Mut tykkään hirveesti, oon aika hyvä äiti, vaikka itse sanonkin. Ja me ollaan ton mun iskän kanssa hyvä tiimi tällee kun saadaan olla kaksistaan hoitamassa ipanoita! :)

terkuin, Ebbaliini pikku-mamma

Niin tää on se Kauluri-poika kenellä aukesi silmät


Rakkaat lapset <3

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Nämä on niiiiin hellyyttäviä, etten ala!

Taru kirjoitti...

Tänään näet nämä hellyttävyydet =) pitääpä olla valppaana et kaikki on tallella viellä silloinkin kun lähdet ;)