19.9.2011

Tampereella

Niin kuin Nanne aina sanoo et Soolo on niin rakas <3 tässä mun kaksi murua!

Kuva Topi Mäkinen
On se vaan niin vaikeata! Mulla on ikävästi iskeytynyt tajuntaan et oon keskinkertainen ohjaaja, sitä en missään nimessä halua olla mutta minkäs teet =/ Käyn huippu kouluttajien koulutuksissa mulla on loistavat koirat minkä kanssa luulisi et nollat tulisi tosta vaan mutta ei vaan tule! Tampereella käytiin taas näyttämässä miten hienosti se radan sössiminen multa onnistuu. Soolo oli ihana niin kuin aina (niin tai ei ihan aina) oli hyvin kuulolla. Olen oikein tyytyväinen moneenkin kohtaan radoilla mutta monta kohtaa korjaisin omassa ohjauksessa. Kamalia valumia suorien putkien jälkeen missä kalastelen Sooloa mikä taas vaikuttaa ikävästi jatko rataan. Ja noi kontaktit...joo työ jatkukoon ja nimenomaan minun omien korvien välissä.

Tampereella oli kaksi kolmosen rataa agi ja hyppäri. Molemmat radat läpi vitosen virheellä. Agi radalla An jälkeisen hypyn rima alas, päätin et vastakäänöksellä saan Soolon kääntymään parhaiten muurille, mun oma liike vähän jämähtää ja rima alas. Muurin jälkeen työnnän Soolon melkein putkeen, mitä ihmettä onko se aikuistunut? vielä vuosi takaperin jos Soolo jonkun esteen lukitsi niin se oli menoa =) nyt se kuunteli ja kääntyi suorittamaan pujottelua, hienoa!

Hyppäriltäkin tuli se vitonen. Kolmas este oli suora putki, taas minä kalastelen koiraa mikä leijailee...kääntyy...siitä minä rynnin ja saan Soon keppien avokulmasta kakkos väliin. Ihan kivaa tota ollaan harjoiteltu koko kesä, lähetelty eri kulmista, kun minä vaan annan koiran itsellisesti hakea niin kyllä se jo aika hyvin on osannut. Kovasti minä odotan et se onni potkasis mua kun taidot ei tunnu riittävän, nollia tänne kiitos =D

4 kommenttia:

Terhi, Ziki ja Flippi kirjoitti...

Mä katoin äsken viikonlopun ratoja ja huomasin, että mä olen HUONO ohjaaja. Olisin mieluummin keskinkertainen :)

Taru kirjoitti...

Hahaa! meillä toi itsetunto on niin kohdallaan ;)Me tarvittais koiran mitä ohjattais nenästä vieden ja voi sitä onnistumisen tunnetta kun nollia tulis ;)No joo mitä se sit antais ei mitään!!! kun edes joskus onnistuu niin voi sitä riemua =)

Tanja kirjoitti...

Ja mä oon huippuohjaaja, mutta mulla on vähemmän huiput koirat :-P (tää oli oikeesti sitten vitsi)

Taru kirjoitti...

Ja siellä puhuu tyyppi mikä on juuri käynyt hakemassa tuplat ja nolla voiton!!! et mitenkä se koirien taso olikaan =)eikä toi mikään vitsi Tanja ollut taitavilla koirilla huom! lue Bitti ;) on taitava kartturi! Sampo se kiitää ihan omia polkujaan ;)